Göm meny

Allmän service


Vår kaffeautomat fungerar inte!

På automaten finns ett telefonnummer. Ange maskinnumret när du ringer.

Larmet gick när jag öppnade en dörr.

Ring väktarna på 284087 så hjälper de dig (dygnet runt).
Tänk på att inte använda nödvred i onödan.

Mitt lysrör är trasigt.

Maila ärendet till support, rumsnumret inkluderat, så kommer någon och byter.

Jag vill ha en extra möbel

Gå ner i källarförrådet och se efter om något där kan passa. I annat fall så pratar du med inköpsansvarig på din avdelning.

Jag behöver skicka ett paket.

Ev, kan någon i tus-gruppen ha kartonger att paketera i. Maila alla uppgifter till support så ordnar vi en adresslapp.

Vi har en tillfällig gäst som behöver passerkort.

Prata med avdelningsadministratör som kan ha gästkort. Alternativt maila ärendet till support. Inkludera namnet på personen, vem som är ansvarig för gästen, vart gästen ska ha tillträde och hur länge gästen ska ha tillträde.

Mitt passerkort fungerar inte längre.

Be din handledare att återaktivera kortet genom att maila ditt namn, ditt personnummer och ny sluttid till support.
Om du är anställd så har troligen antennen gått av. Skaffa då nytt kort på Zenit.

Min rullgardin kan inte stanna uppe.

Maila ärendet till support, rumsnumret inkluderat, så kommer någon och lagar den.

Jag ska byta rum, kan jag få hjälp med flytten?

Ja. Meddela support när flytten är planerad och mellan vilka rum det ska ske.
Vid stora omflyttningar tar vi hjälp av HusService, så var ute i god tid.

Vad gör vi med skrotad utrustning?

Maila inventarienummer, och var utrustningen finns, till support så ordnar vi eller HusService med hämtning.

Senast uppdaterad: 2015-10-16