DCT / About / Documents

About

Carin Carlsson Jag är 24 år och läser femte året på civilingenjörsprogrammet teknisk fysik och elektroteknik. När jag inte pluggar gillar jag att träna, åka skidor och engagera mig politiskt.

Mattias Johansson ... är mitt namn och jag läser Maskinteknik. Jag är en riktig hurtbulle och cyklar mycket på min fritid.

Robert Johansson Jag är 24 år och är far till Hugo 3 år och Selma 1 år typ. Jag kombinerar föräldraskapet med studier på maskinteknik. Den lilla fritid som inte ägnas åt att uppfostra barnen till mönstermedborgare slösar jag bort på meningslösa flashspel.

Erik Israelsson Erik är namnet, läser sista året på M-linjen mot reglerteknik. De lediga timmar jag förfogar över delas mellan intelligensfrämjande aktiviteter och att förbättra världen.

Patrik Storm Patrik heter jag, är 23 år gammal och läser femte året på civilingenjörsprogrammet i teknisk fysik och elektroteknik. Jag är en student som lever för mina studier men brukar försöka klämma in lite träning och social kontakt emellanåt.

Alfred Johansson Jag är 24 år gammal (snart 65) som går sista året på Teknisk fysik och Elektroteknik med inriktning mot mekatronik. När jag inte presterar på topp i skolan (alltså på min fritid) så gillar jag fördriva tiden med tvåtaktsmotorer och allt på två hjul.